نتایج جستجو برای عبارت :

ùûùø øøúùù fiero black

این برنامه ورزشی برای تناسب اندام کل بدن آماده شده است. برای هر عضله از بدن یک تمرین انتخاب شده است. 1. اسکوات: ۲ تا ۴ ست، ۱۰ تا ۱۲ تکرار2. پرس سینه: ۲ تا ۴ ست، ۱۰ تا ۱۲ تکرار3. زیربغل هالتر خم: ۲ تا ۴ ست، ۱۰ تا ۱۲ تکرار4. پرس سرشانه دمبل: ۲ تا ۴ ست، ۱۰ تا ۱۲ تکرار5. جلوبازو هالتر ایستاده: ۲ تا ۴ ست، ۱۰ تا ۱۲ تکرار۵. پشت بازو پارالل: ۲ تا ۴ ست، ۱۰ تا ۱۲ تکرار۶. زیرشکم بارفیکس: ۲ تا ۴ ست، ۱۰ تا ۱۲ تکرار۸. ساق پا ایستاده:&nbs
خرید سکه ساکر استارز محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

mascerano همسفران نمایندگی پاکدشت ملکی rezadesignn سلامت و زیبایی wikibtc4u Customer Relationship Management Application فدک اقتصاد پنجره توسعه فرهنگ برد برد